Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2017 m. balandžio 17 d., pirmadienis

Orkaitėje kepti šparagai

   Atėjo pavasaris ir parduotuvėse pasirodė pavasarinis šparagų derlius. Susigundžiau ir aš, nusipirkau šių daug vitaminų ir mineralų turinčių daržovių (pamenu, mano močiutės darželyjie jie buvo auginami kaip gėlytės:). Pasiskaičiau daug apie jų gaminimą ir nutariau, kad paprasčiausia bus kepti orkaitėje. Štai rezultatas:

  
Reikia:                                                                        Padažui:     
Ryšulio šparagų;                                                        v. š. majonezo;
aliejaus,                                                                      v. š. garstyčių;
druskos.                                                                      v. š. grietinės;
                                                                                    a. š. medaus.

  Šparagus nuplauname, nusausiname ir nupjauname sumedėjusią dalį (t. y., patrumpiname iki tos dalies, kur jie natūraliai lengvai lūžta). Kepimo skardą patepame aliejumi, šparagus taip pat apšlakstome aliejumi (labai negausiai) ir padruskiname. Paskleidžiame kepimo skardoje ir kišame į iki 200 laipsnių įkaitintą orkaitę. Kepame apie 10 min. Daržovė turi būti traški, neperkepkite, nes perkepti šparagai sumedėja.
  Sumaišome visus padažui skirtus ingredientus ir užpilame ant iškeptų šparagų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą