Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2020 m. liepos 16 d., ketvirtadienis

Rūgštynių sezonas: šalta rūgštynių sriuba



Koks maistas skaniausias karštą vasaros dieną? Manau, šaltibarščiai :) Tačiau juk nevalgysi jų kiekvieną dieną, reikia kažkuo keisti. Aš ir prisiminiau, kad močiutė vaikystėje pietums gamindavo šaltą rūgštynių sriubą. Kodėl tokios mintys pradėjo suktis galvoje? Nes karšta ir pats rūgštynių sezonas! Savaitgalį leidau kaime, tad išlėkiau į pievą ir pasiskyniau gerą saują rūgštynių, išrankiojau žoleles, vabaliukus išbaidžiau, tada švariai nuploviau ir atsidarius šaldytuvą susikroviau reikiamus ingredientus ant stalo.



Reikia:
150 g rūgštynių;
250 ml kefyro (rūgpienio);
250 ml pieno;
2 kietai virtų kiaušinių;
1 agurko (jei norite, aš nedėjau:);
krapų,
druskos.
   Rūgštynes supjausčiau ir paviriau nedideliame kiekyje  pasūdyto vandens kokias 3 minutes (nepervirkite!). Apvirtas rūgštynes palikau atvėsti (jei virėte dideliame kiekyje vandens - nupilkite). Rūgštynės turi vos plaukioti vandenyje). Į dubenį supyliau kefyrą, pieną, atvėsusias rūgštynes, subėriau smulkiai kapotus kiaušinius, krapus ir viską pagardinau druska. Viskas :) Skaniausia su keptomis ar virtomis bulvėmis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą