Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2020 m. liepos 16 d., ketvirtadienis

Rūgštynių sezonas: salotos

   Labai sveikos (jose gausu vitaminų C, B, karotino, askorbo ir oksalo rūgšties), labai nekaloringos, labai skanios ir lengvai pagaminamos salotos. Prieš keletą metų jas pasigaminti man parekomendavo viena draugė: ,,Žinok, gali valgyti kiek nori, kilogramai neauga :)". Paragavau ir man patiko. Dabar kiekvieną pavasarį, kai tik pievose pradeda augti pirmosios rūgštynės, prisiskinu saujas ir mėgaujuosi malonia rūgštele.  

Salotoms reikės:
100 g. rūgštynių;
1 kietai virto kiaušinio;
jogurto be priedų (galima naudoti majonezą);
druskos ir pipirų.

  Rūgštynes nuplauname, nusausiname ir supjaustome. Smulkiai sukapojame kiaušinį ir suberiame į rūgštynes. Supilame jogurtą ar majonezą (salotų konsistenciją pasirenkate patys). Pagardiname druska, pipirais ir viską gerai išmaišome. Ragaujame. Man gardžiausia su šiltu batono skrebučiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą