Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2020 m. vasario 17 d., pirmadienis

Salotos su plėšyta vištiena

   Mano draugė  gamina toookias skanias vištienos salotas, kad vien pagalvojus seilė tįsta. Ir aš pasigaminau. Nesudėtinga ir ilgai netrunka. Paprašiau leidimo receptą patalpinti savo bloge. Sako, čia mano anytos šedevras, bet manau, kad nesupyks :)
         Salotoms reikės:
   vištienos krūtinėlės (500 g);
   1/2 poro stebo;
   1 raudonos saldžiosios paprikos;
   nedidelio indelio juodųjų alyvuogių (400 g);
   2 kiaušinių;
   1 v. š. krakmolo;
   1 v. š. miltų;
   žiupsnelio druskos;
   žiupsnelio maltų pipirų;
   indelio mėgstamo majonezo (250 g);
   50 g graikinių riešutų.

      Vištienos krūtinėlę padruskiname ir pašauname kepti. 
    Tuo metu išsikepame lietinius (!): į dubenį įmušame kiaušinius, įberiame žiupsnelį druskos ir išplakame. Įmaišome krakmolą – išplakame, įmaišome miltus – išplakame. Jei tešla per tiršta, įpilame šlakelį vandens. Ant įkaitintos ir aliejumi pateptos keptuvės iškepame labai plonus lietinius. 
   Žiedeliais supjaustome porą ir alyvuoges, kubeliais – papriką, susmulkiname graikinius riešutus. Praaušusius lietinius sudedame vieną ant kito supjaustome juostelėmis. Visus ingredientus sumetame į dubenį.
    Iškepusią vištienos krūtinėlę suplėšome dviejų šakučių pagalba ir sumetame į dubenį su daržovėmis ir lietiniais. Viską apipilame majonezu, paskaniname maltais pipirais, gerai išmaišome ir ragaujame.   
    Ačiū tau, Aušryte, ir tavo šauniai anytai, už receptą, už tokį gėrį!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą