Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2015 m. balandžio 21 d., antradienis

Marinuotos morkos


    Norite ko nors pikantiško, aštresnio, kad derėtų prie kepsnio arba šiaip skanu būtų pakramsnoti? Siūlau paragauti marinuotų morkyčių. Man labai skanu, tikiuosi, patiks ir jums. Šį paprastą receptą radau ,,Dansukker" svetainėje, šiek tiek pakoregavau ir ...puikus rezultatas :) 
    Reikės:
0,5 kg morkų,
nedidelio kiaušinio dydžio imbiero gumbelio,
200 ml  6 proc. balto acto,
200 ml vandens,
200 g cukraus
2 šaukštų (be kaupo) druskos,
10 - 15 nemaltų įvairių rūšių (juodųjų, kvepiančių, raudonųjų) pipirų.

  Morkas supjaustome plonais griežinėliais, imbierą - šiaudeliais. Vandenį, actą, pipirus cukrų ir druską užviriname ir paverdame (būtinai maišydami), kol ištirps cukrus. Baigiant virti suberiame imbierą. Morkas sudedame į stiklainius, užpilame karštu marinatu ir paliekame pastovėti bent porą valandų. 
   Štai ir viskas. Ragaujame. 
  Iš nurodyto produktų kiekio man išėjo du puslitriniai stiklainiai marinuotų morkų. Jei iš karto nesuvalgėte, stiklainiukus dėkite į šaldytuvą - galėsite drąsiai skanauti bent pora savaičių. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą