Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2018 m. birželio 18 d., pirmadienis

Nekeptas sūrio tortas su saldainių gabaliukais

   Šiandien mano ,,mažosios" gimtadienis - 25-eri :) Ir kaip be torto? Be torto gimtadienių švęsti negalima, o lauke karšta, taip pat 25-eri ir tortų nelabai norisi. Tačiau šiais metais įnikau gaminti nekeptus, šaldytuve atvėsintus tortus, tad pasitelkiu LaMaistas receptų gausą ir vieną jų adaptavusi pagal savo skonį, pagaminu tortuką su Snickers saldainiais.
Reikia:
500 g minkšto sūrio (aš pirkau Philadelphia sūrį - du indelius po 200 g - vieną jų Milka skonio - ir vieną 125 g.);
400 g grietinėlės (35 proc. riebumo);
200 g šokoladinių sausainių (pvz. Selga);
3 vnt. Snickers saldainių;
100 g sviesto;
3 v. š. cukraus (kas mėgsta saldžiai, gali dėti daugiau - man užteko);
1 pakelis vanilės cukraus;
20 g. želatinos 

Gaminame:
  Sausainius susmulkiname iki trupinių. Išlydome sviestą ir sumaišome su sausainių trupiniais. Torto formos  pagrindą ir šonus išklojame trupiniais, prispaudžiame ir dedame valandai į šaldytuvą.
  Želatiną užpilame 60 g šalto vandens, paliekame 10-15 min. išbrinkti. Tuomet kaitiname ant silpnos ugnies, kol želatina visiškai ištirpsta. Paliekame atšalti. Jei naudosite želatinos lapelius – sekite instrukciją :)
   Sumaišome sūrius ir vanilinį cukrų. Iki standumo išplakame grietinėlę su cukrumi ir atsargiai įmaišome į sūrių miksą. Supjaustome mažais gabaliukais Snickers ir taip pat įmaišome į sūrių masę. Supilame atvėsusią želatiną ir viską išmaišom.
  Sūrio masę sukrečiame į torto formą ir paliekame šalti 4-6 valandas. Puošiame arba ne ir ragaujame.  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą