Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2018 m. gruodžio 28 d., penktadienis

Avižinių dribsnių košė

    Pusryčiai... 3 priežastys rinktis būtent avižinių dribsnių košę: sveika, skanu ir greita. Skaniausią košę verda mano mama. Tikrai, tikrai, aš tokios skanios neišverdu. Paprašiau jos išduoti receptą. Ji tik nusijuokė ir pasakė, kad nėra nieko paprasčiau.
  Į prikaistuvį pilame vieną stiklinę pieno, vieną stiklinę vandens ir  vieną stiklinę avižinių dribsnių. Nereikia dėti nei cukraus, nei druskos. Verdame ant silpnos ugnies, nuolat maišydami, kol kruopos išverda ir prikaistuvyje nebelieka skysčio. Košę krečiame į lėkštes, paskaniname mėgstama uogiene ir pusryčiaujame.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą