Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2015 m. gruodžio 29 d., antradienis

Žuvies blynai su padažu

   Net pati nustebau, kad buvau pamiršusi tokį gerą receptą. Seniau gana dažnai kepdavau šiuos blynus ir visada nuo stalo jie dingdavo pirmiausia. Tačiau per laiką šį patiekalą keitė kiti, mandresni. O prieš šias Kalėdas, vartydama savo seną receptų knygelę, labai nudžiugau vėl atradusi juos.
  

Blynams reikės:
1 kg baltos žuvies filė (aš turėjau grenadieriaus filė);
2 morkų;
2 svogūnų;
300 ml majonezo;
4 kiaušinių;
5 v. š. krakmolo;
prieskonių žuviai, ,,Vegeta" prieskonių;
aliejaus kepti.
Padažui:
po lygiai majonezo, krienų ir natūralaus jogurto.

Gaminame:
   Žuvį nuplauname, nusausiname, supjaustome gabaliukais.  Morkas sutarkuojame burokine tarka. Svogūnus smulkiai supjaustome. Visus produktus sudedame į didelį dubenį, įmušame kiaušinius, įberiame prieskonius,  supilame majonezą ir viską gerai išmaišome. Pabaigai įberiame krakmolą ir dar kartą išmaišome. Keptuvėje įkaitiname aliejų, šaukštu kabiname tešlą ir kepame blynus.
   Visus padažui skirtus produktus sumaišome ir pateikiame indelyje šalia garuojančių žuvies blynų.
   Šiuos blynus galima kepti ir iš vištienos arba grybų. 
   Jie ne mažiau skanūs ir šalti. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą