Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2014 m. spalio 31 d., penktadienis

Halloween'o sausainėliai


    Mano niūrią apsiniaukusią rudens dieną praskaidrina ant palangės besipuikuojantis didžiulis oranžinis moliūgas. Pasižiūri - ir šypsnys aplanko. Reiks kurią dieną bandyti kažką iš jo pagaminti, tačiau dar ne dabar, nors šiandien Halloween'as - oranžinių moliūgų naikinimo šventė, aš savąjį pasaugosiu. Geriau išsikepsiu šiurpuliuką keliančius sausainėlius, primenančius  nukirstus pirštus. Pastarosiomis dienomis jų receptai pasklido po internetą. Aš paimprovizavau su Dansukker tinklalapyje pateiktu receptu. Žr. http://www.dansukker.lt/lt/receptai/pirstai.aspx  


  Tešla:
450 g miltų, 100 g cukraus, 1 kiaušinis, 200 g sviesto arba margarino, druskos, migdolų riešutų.
   Darbas:
   Miltus sumaišiau su cukrumi ir paskleidžiau ant stalo, burokine tarka sutarkavau sviestą, įmušiau kiaušinį ir įbėriau žiupsnelį druskos (labai labai mažą žiupsnelį). Mišinį kapojau peiliu tol, kol sviestas apsivėlė miltais. Tuomet visa gerai išminkiau ir pusvalandžiui įdėjau į šaldytuvą. Tuo metu karštu vandeniu nuplikiau migdolus ir nulupau luobelę. 
   Atšalusią tešlą padalinau į 6 dalis, iškočiojau ilgas apie 1 cm storio virveles. Tuomet jas sugnaibiau į kelias dalis. Vieną ,,piršto" galą suapvalinau ir jame įspraudžiau ,,nagą"-migdolą. Kitas galas liko toks nelygus, lyg netobulai nukirstas. ,,Pirštuose" piliu įspraudžiau po kelias raukšleles ir, sudėjus į kepimo popieriumi išklotą skardą, pašoviau į iki 180 laipsnių įkaitintą orkaitę. Sausainėliai kepė apie 40 min., o tada dar vėso gal  pusvalandį. Gerai atvėsusių  ,,pirštų" nupjautus galus sumerkiau keliom minutėm į raudoną uogienę, taip jie  tapo ,,kraujuoti". Galima valgomaisias dažais ar, pvz.,  tirpdytu šokoladu nudažyti ir ,,nagų" migdolus. Tačiau man gražesni naturalūs, be prašmatnaus manikiūro ,,nagučiai" :)
   Pažiūrėjau į savo  keptų ,,pirštų" krūvelę ir nusprendžiau, kad tai puiki dovana-siurprizas kolegoms prie rytinės kavos.  Įpakavau, kad kiekvienas asmeniškai gautų savo šiurpią dovanėlę-,,nupjautą pirštą"!!!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą