Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2014 m. kovo 24 d., pirmadienis

Pomidorinė ryžių sriubytė

Sriubytė, kuri sušildo lietingą vakarą, pasotina po dienos darbų, o ir šiaip - skanu :)
2 l vandens,
0,5 stiklinės ryžių,
2 morkos,
didelis svogūnas,
3-4 česnako skiltelės,
2-3 pomidorai,
1 valgomasis šaukštas pomidorų pastos,
maltų juodųjų pipirų, druskos, kubelis sultinio,
ryšulėlis petražolių ir krapų (aš turėjau šaldytų - labai tiko),
aliejaus kepimui.
   Pirmiausia nuplauname ryžius ir paliekame juos virti kokias 10 min. (aš ryžius viriau sultinyje iš kubelio).  Kol verda ryžiai nulupame ir supjaustome svogūną bei česnaką, nuskutame ir burokine trintuve sutarkuojame morką. Šias daržoves apkepiname šlakelyje aliejaus. Į ryžių viralą sumetame gražiai apskrudusias daržoves, pagardiname, jei reikia, druskyte ir pipirais (aš mėgstu aštriau, todėl įlašinau šiek tiek Tabasko padažo. Tik nepadauginkite :). Pomidorus supjaustome į 4-6 dalis ir taip pat sumetame į sriubą, įdedame šaukštą pomidorų pastos. Jei sriuba per tiršta įpilame vandens ar sultinio. Paverdame dar apie 10 min.  ir išgraibome nuo pomidorų atsiskyrusias luobeles. Aišku, galima ir negraibyti, tačiau valgant jos nemaloniai lips prie gomurio, tad nepatingėkite :) Dabar įberiame petražoles ir, galų gale, krapus. Dar 2-3 minutės ir sriuba išvirusi. Ragaujame užsikąsdami paskrudinta bandele.
SKANAUS! 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą