Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2018 m. spalio 23 d., antradienis

Marinuoti agurkai žiemai (2 receptai - saldžiarūgščiai ir aštrūs)

   Mano kolegė jau kuri diena mus vaišina skaniausiais agurkėliais, kurių šiemet prigamino visą galybę. Sakau, ir aš noriu tokio gėrio žiemai turėti, kur receptuką gauti? O ji negailikė, prašom, tik gaminkite. Aš antro raginimo nelaukiu, gaminu ir su jumis receptu dalinuosi.   
  Agurkai saldžiarūgščiame marinate



Reikia:
1 kg agurkų;
1 v. š. rupios druskos;
 150 gr. cukraus;
5 v. š. aliejaus;
4 didelių skiltelių česnako;
100 ml 9 proc. acto.
 



 
 Agurkus nuplauname ir supjaustome griežinėliais. Užberiame druską ir paliekame pastovėti 2 val.
   Sutarkuojame arba smulkiai sukapojame česnaką ir sumaišome su agurkais. Cukrų, aliejų ir actą taip pat užpilame ant agurkų. Paliekame pastovėti dar 2 val. (per tą laiką iškaitiname stiklainius).
   Agurkus sudedame į stiklainius, užpilame susidariusiu skysčiu. Laikome šaldytuve arba šaltai. Pasterizuoti nereikia.
   Greita, paprasta ir labai skanu ;)

  Agurkai aštriame marinate
 
2,5 kg agurkų;
4 v. š. rupios druskos;
1 kg. cukraus (taip, taip!!!);
8 v. š. aliejaus;
2 galvučių česnako (ne skiltelių, galvučių!);
3 a. š. aitriosios paprikos miltelių;
500 ml acto.

  Agurkus nuplauname ir supjaustome į keturias dalis, ne per smulkiai. Aš pjausčiau su figūriniu peiliu, skirtu fri bulvytėms, tad agurkų forma dailiai banguota gavosi. Todėl juos krokodiliukais vadiname. Tačiau forma nelemia skonio, tai tik fantazijos reikalas.
  Ant supjaustytų agurkų užpilame 4 valgomuosius šaukštus rupios druskos ir paliekame pastovėti 6 valandas.
  Po 6 valandų nupilame susidariusį skystį, jo nebeprireiks. Nulupame 2 česnako galvutes, smulkiai supjaustome arba sutarkuojame per burokinę tarką ir dedame į agurkus. Suberiame aitriosios paprikos miltelius ir viską išmaišome. 
 Užvirinam marinatą iš 500 ml 9 % acto ir 1 kg cukraus, užpilame ant agurkų. Pati buvau nustebusi, kad tiek daug cukraus, tačiau toks receptas – nemažinkite.
  Pridedame 8 valgomuosius šaukštus karšto aliejaus ir paliekame 24 val. kambario temperatūroje.
   Agurkus standžiai sudedame į švarius stiklainiukus, užpilame susidariusiu skysčiu. Pasterizuoti nereikia.   Laikome šaldytuve arba šaltame rūsyje.
  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą