Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2015 m. spalio 30 d., penktadienis

Avižiniai sausainėliai su persimono gabaliukais

   Sako, sausainiai nesveika, kenkia figūrai ir panašiai. Netikėkite, netiesa. Pripažinkite, avižiniai dribsniai sveika, ir persimonai sveika, ir cinamonas su kardamonu taip pat. Išvada - avižiniai sausainiai su persimono gabaliukais pagerins jūsų sveikatą, o jei ir ne, tai nuotaiką tikrai praskaidrins :) Gaminame!
 
Reikės:
180 g miltų
150 g cukraus
80 g sviesto
150 g avižinių dribsnių
1 kiaušinio
1/2 arb. šaukštelio kepimo miltelių
1/2 arb. šaukštelio druskos
1 arb. šaukštelio cinamono
1/2 arb. šaukštelio malto muskato
2 persimonų
 
 Miltus išsijojame su kepimo milteliais, druska ir prieskoniais. Suberiame cukrų.
 Sviestą smulkiais gabalėliais įpjaustome į miltų masę ir viską sutriname tarp pirštų iki rupių trupinių.
 Įmušame kiaušinį, suberiame avižas ir nedideliais kubeliais supjaustytus persimonus. Viską gerai išmaišome.
 Skardą išklojame kepimo popieriumi ir ant jo šaukštu suformuojame nedidelius sausainėlius, paliekant tarp jų tarpus, nes kepdami sausainiai plėsis.
 Kepame 20-30 min. 180°C orkaitėje.
 Šiek tiek praaušusius sausainėlius nuimame nuo kepimo popieriaus ir skanaujame.
 Receptas nėra mano sugalvotas, deja. Aš jį nusižiūrėjau lrytas/skonis svetainėje. Tačiau kepiau tikrai pati :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą