Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2014 m. rugpjūčio 19 d., antradienis

Cukinijų ir grikių blynai



   Vėl atėjo tas metų laikas, kai cukinijos pūpso išvertusios savo žalius pilvus prieš saulutę ir tiesiog prašosi į puodą ar keptuvę. Vėl atėjo tas metas, kai imi galvoti, ir ką gi skanaus iš jų pagaminti. Tuomet puoli kuistis po internetą, tikrini įvairias svetaines, kulinarinius blogus ir, žinoma, randi tikrai puikių receptų. Taip aš atradau svetainę http://www.nidosreceptai.lt/, o joje gardžių receptų, puikių nuotraukų ir daug įdomių pasakojimų apie keliones.
   Pasitelkdama Nidos kulinarinę išmonę ir aš pabandžiau išsikepti paplotėlius iš cukinijų ir grikių. Pasiruošiau ingredientus:
Cukinija, tokio dydžio, kad sutarkavę gautume 3 stiklines cukinijos tarkių;
1/2 stiklinės grikių kruopų;
2 kiaušiniai;
4 česnako skiltelės;
100 g varškės;
4 šaukštai džiūvėsėlių;
sauja šviežiai sukapotų krapų ir petražolių;
druskos ir pipirų (pagal skonį);
aliejaus.
   Pirmiausia nuploviau ir užkaičiau virti grikius. Tada sutarkavau cukiniją stambia burokine tarka (kadangi mano cukinija jaunutė, šviežutė, minkštutė, tai aš ją tik nuploviau, perpjoviau išilgai, išėmiau minkštimą ir sėklas - nelupau). Pritarkavau 3 pilnas stiklines cukinijos tarkių, kuriuos sukrėčiau į didelį dubenį ir įbėriau šiek tiek druskos. 
   Kitame dubenyje suplakiau kiaušinius, įmečiau smulkiai sukapotus česnakus ir žoleles, įmaišiau varškę. Į šią masę sudėjau cukinijų tarkius (prieš tai juos nuspaudusi), išvirtus ir pravėsusius grikius bei subėriau džiuvėsėlius. Viską kruopščiai išmaišiau bei pagardinau druska ir pipirais. Kepiau įkaitintame aliejuje. 
  Taigi, mano bandymas patikrinti Nidos receptus realybėje, sakykime, pavyko, tik savo rezultatą vadinčiau ne Česnakiniais cukinijų ir grikių  paplotėliais, o Cukinijų ir grikių blynais, nes masė nebuvo tokia tiršta, kad galėčiau iš jos formuoti paplotėlius, kaip siūlo Nida. Aš tiesiog šaukštu  ją kabinau iš dubens ir krėčiau į keptuvę su įkaitintu aliejumi.  Tačiau skonis, nepriklausomai nuo formos, buvo puikus! Valgiau šiltus, ką tik iškeptus - skanumėlis! Kitą dieną valgiau šaltus - skanumėlis! Ir darbe kolegas vaišinau, jie gyrė - skanumėlis!
   Tad, jei turite cukinijų - būtinai išsikepkite, nesvarbu ar paplotėlių, ar blynų ir mėgaukitės :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą