Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2020 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Šiltas patisonų užkandis

   Patisonai, daržovė, kuri man kelia nuostabą savo forma ir kuri niekaip ,,neįsipaišо" į mano racioną. Iki šiol ...Prieš savaitę svečiavausi pajūryje pas draugę, kuri pavaišino patisonų užkandžiu. Gal pirmą kartą ši daržovė nusipelnė mano pagiriamojo žodžio – buvo nuostabiai skanu. O pasigaminti tokį užkandį itin paprasta.
Reikės: 
2 nedidelių, šviežių patisonų;
2 svogūnų; 
2 pomidorų
1 saldžiosios paprikos;
druskos, pipirų ir adžikos granulių (arba miltelių);
aliejaus kepimui.
   Daržoves supjaustome stambiais gabalas. Į keptuvėje įkaitintą aliejų suberiame svogūnus ir apkepiname, tada suberiame patisonus ir paprikas, keptuvę uždengiame dangčiu ir kepame dar 10 minučių. Kai patisonai kiek suminkštėja, nuimame dangtį, sudedame pomidorus, suberiame druską, maltus pipirus ir pagal skonį pagardiname adžikos granulėmis, viską išmaišome ir dar pakepame max 10 minutes. Valgome karštą su skrudinto batono riekele. Jei mėgstate аr norite sočiau, galite užberti kelis gabalėlius fetos ar brinzos sūrio.
       Užkandis puikiai tinka sotiems pusryčiams arba lengvai vakarienei. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą