Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2020 m. rugpjūčio 3 d., pirmadienis

Rabarbarų džemas su imbieru

  Rabarbarai retas svečias ant mano virtuvės stalo. Mano kulinarinės žinios rabarbarų srityje apsiribojo kompotu. Iki šiol. Šiandien savo ,,rabarbarinių" receptų kolekciją papildžiau tikrai neblogu eksponatu – rabarbarų džemu su pikantišku imbiero prieskoniu.
  

   Reikės:
500 g rabarbarų;
250 g cukraus;
1/2 citrinos sulčių ir nutarkuotos žievelės;
2 a. š. tarkuoto imbiero.

  Rabarbarus nulupti, supjaustyti ir apiberti cukrumi ir palikti bent 3 valandoms (aš laikiau per naktį), kad išsiskirtų sultys. Citriną kruopščiai nuplauti ir nutarkuoti pusės citrinos žievelę bei išspausti sultis. Sutarkuoti imbierą. Viską sumaišyti su rabarbarais ir virti ant silpnos ugnies apie 30 min., kol masė įgaus tąsią konsistenciją. Supilstyti į gerai išplautus ir iškaitintus stiklainius, atšalusius sudėti į šaldytuvą ir pamiršti iki žiemos :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą