Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2019 m. spalio 27 d., sekmadienis

Bulvių ir cukinijų kugelis su varškės įdaru

   ,,Gerą draugę aš turiu, jai priskinsiu obuolių, nieko man tikrai negaila geriausiai draugei." dainuojama vaikiškoje dainelėje. Ir aš turiu gerą draugę, ir ne vieną, todėl dabar balkonas pilnas rudens gėrybių. Na, ne obuolių man draugės priskynė, o cukinijų ir moliūgų. Todėl dabar visokiais įmanomais būdais naikinu šį gėrį. Vienas iš būdų – bulvių ir cukinijų kugelis su varškės įdaru.  
Reikės:
1 kg bulvių;
0,5 kg cukinijos (be luobos ir sėklų);
1 kiaušinio;
1 svogūno;
150 g sviesto (sviestą galima keisti spirgučiais);
0,5,kg liesos varškės;
3 v. š. grietinės;
druskos, pipirų, džiovinto čiobrelio.
  Gaminame:
 Bulves nulupame ir sutarkuojame smulkia tarka. Tarkius suverčiame į sietelį ir paliekame kiek nusivarvėti. Stambesne tarka sutarkuojame cukiniją, pabarstome druska ir paliekame 15 min., kad išsiskirtų sultys. Nuvarvėjusius bulvių tarkius ir kiek nuspaustą cukiniją sumaišome. Jei iš bulvių sunkos susidarė krakmolo – sudedame ir jį. Įmušame kiaušinį, suberiame smulkiai supjaustytą svogūną, supilame išlydytą sviestą. Viską gerai išmaišome. Įberiame pagal skonį druskos, pipirų, čiobrelio ir dar kartą gerai išmaišome.
   Į varškę sudedame grietinę, padruskiname ir sutriname iki vientisos masės.
  Į riebalais pateptą kepimo formą dedame pusę bulvių-cukinijų tarkių, dedame varškę ir ant viršaus  supilame likusius tarkius ir pašauname į iki 200 laipsnių įkaitintą orkaitę (kitiems pakanka ir 180 laipsnių – priklauso nuo orkaitės). Kepame apie valandą.
   Ragaujame. Nors kugelis jau su varškės įdaru, bet man skanu dar užsidėti šaukštą-kitą grūdėtos varškės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą