Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2018 m. gruodžio 3 d., pirmadienis

Kukurūzų dribsnių florentinai


      Sugalvojau greitai išsikepti seniai beskanautų netikrų florentinų, kurių receptą kažkada buvau radusi Beatos tinklalapyje. Kaip nustebau, jog tiek kartų kepti ir ragauti tinginio florentinai neegzistuoja mano blog'e! Kažkoks apsileidimas. Tuoj pat ištaisau šią nevykusią klaidą.
    Reikia 250 g kukurūzų dribsnių (taip vadinamų sausais pusryčiais arba cornflakes) ir skardinės kondensuoto (sutirštinto) pieno su cukrumi. Saujos aguonų ar sezamo sėklų - nebūtina.

    Gaminame. Kukurūzus suberiame į didelį dubenį, apipilame kondensuotu pienu ir gerai išmaišome, jei norime pagražinti kepinį - įberiame saują aguonų ar sezamo sėklų. Bet, kaip minėjau, tikrai nebūtina.

   Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi, ant kurio dedame po šaukštą dribsnių. Juos paspaudžiame, kad taptų panašūs į mažus blynelius. Kepame apie 10 min iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Kai florentinai gražiai paruduoja (nesudeginkite!) ištraukiame skardą. Florentinus paliekame atvėsti ant kepimo popieriaus ir tik tuomet atsargiai nuimame.
   Iš nurodyto kiekio galima iškepti apie 50 florentinų. Labai labai skanus, o svarbiausia,  nereikalaujantis nei laiko, nei ypatingų pastangų, nei išskirtinių produktų kepinys.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą