Translate

Apie mane

Mano nuotrauka
Įdomios knygos, puikūs filmai, skanus maistas ir gera muzika, dar kelionės - tolimos ir artimos - dalykai,kurie praskaidrina mano kasdienybę. Džiaugiuosi galėdama visu tuo pasidalinti su Jumis.

2017 m. birželio 19 d., pirmadienis

Pusryčių bandutės

  Ach, jau tos mano draugės - jos kepa, verda, mane vaišina. Aš ragauju, skanauju, pasiimu jų receptus, iškepu štai tokias skanias bandutes ir dalinuosi tuo receptu su jumis. O jos nepyksta, sako, tegul visi kepa ir vaišinasi :)
 Tai va, bandutėm reikės:
500 gr varškės (tos iš pakelių, vientisos konsistencijos);
200-250 gr avižinių dribsnių;
2 kiaušinių;
1 a. š. kepimo miltelių;
druskos (pagal skonį);
išspaustos česnako skilelės arba česnako miltelių (pagal skonį);
pora saujų sėklų (moliūgų, saulėgrąžų, linų, chija ir pan.). 


   Bandeles formavau taip:
Avižinius dribsnius sumaišiau su kepimo milteliais ir sėklomis, Visa tai subėriau į varškę, gerai išmaišiau Palikau kokiam pusvalandžiui išbrinkti. Tada išplakiau kiaušinius ir supyliau į  varškės masę. Gerai išmaišiau ir šlapiomis rankomis suformavau delno dydžio bandutes, kurias sudėjau į kepimo popieriumi išklotą skardą.

   Orkaitę įkaitinau iki 200 laipsnių, pašoviau bandutes ir kepiau apie 40 min. - jos turi būti šiek tiek parudusios. Štai ir viskas - pusryčiai su tokiomis bandutėmis bus patys skaniausi...ir sveikiausi, juk be miltų ir cukraus.  






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą